Alates 01.01.2024 muutus Tõrva perearstide töökorraldus ning edaspidi osutab teenust kõigile kolmele nimistule Terviseagentuur OÜ. Kuna nimistud ei kuulu konkreetsele perearstile, vaid tervishoiuteenuse osutajale Terviseagentuur OÜ-le, siis on Tõrva patsientidel Terviseportaalis ja riigiportaalis eesti.ee puudu perearsti info. Tervisekassa sõnul ei ole tehnilistel põhjustel hetkel Terviseagentuur OÜ kuvamine portaalides võimalik. Vabandame ebameeldivuste pärast!

Perearstikeskus asub Tõrva uue tervisekeskuse 3. korrusel aadressil Tartu tn 4, Tõrva. 3. korrusele pääseb nii liftiga kui ka treppidest. Patsientide vastuvõtt toimub E-R kl 8-18 eelneva registreerimise alusel telefonil 766 6661 või ööpäevaringses iseteeninduses aadressil www.terviseagentuur.ee/eelvisiit. 

Perioodil 01.01.2024-31.03.2024 võtavad patsiente vastu perearstid Madis Tiik ja Jana Merisalu, alates 01.04.2024 alustab tööd uus perearst dr Paul-Matis Türnpuu. Lisaks alustab perearstikeskuses tööd kaks üldarsti: dr Sulev Lauk, kes on eelnevalt pikalt töötanud Valga Haiglas ja dr Tuuli Lee Pabello. Meeskonnas jätkavad tööd patsientidele juba tuttavad pereõed Annika Leppik, Marge Udras, Laili Veskijärv, Ragne Loomus ja Grete-Mai Kokamägi. Tööd alustasid registraatorid ja füsioterapeut.

KUIDAS PEREARSTIKESKUSEGA ÜHENDUST VÕTTA?

Terviseagentuuri Tõrva perearstikeskusega ühenduse saamiseks ja oma tervisemure edastamiseks on 3 võimalust:
1. pöördu E-R kl 8-18 Tõrva perearstikeskuse registraatori poole (asub tervisekeskuse 1. korrusel)
2. helista E-R kl 7-18 registratuuri numbril 766 6661
3. kasuta 24/7 avatud iseteeninduskeskkonda: terviseagentuur.ee/eelvisiit

Perearstikeskuse telefonile 766 6661 helistades vastab Terviseagentuuri keskne registraator, kes kaardistab patsiendi tervisemure ning suunab selle edasi perearstikeskuse arstile või õdedele, kes patsiendiga ise ühendust võtab, suunab ta arsti vastuvõtule ja teavitab sellest patsienti, uuendab retsepti vmt. Kõik perearstikeskustest väljuvad kõned on numbrilt 766 6661.

Palume kõikidel patsientidel varuda kannatust uuendustega harjumiseks, keskuse töötajad on selleks patsientidele kõigiti abiks. Ükski pöördumine ei jää unarusse ning nendega tegeletakse vastavalt mure kiireloomulisusele.

Loe ka teisi uudised