Miks kasutada Eelvisiiti?

Patsientidel on Eelvisiidis tervisemure edastamiseks viis valikut ehk teekonda, mis määratlevad pöördumise esmase olemuse:
- uus terviseprobleem
- retsepti pikendamine
- terve inimese visiit
- kroonilise haige visiit
- vaimse tervise teekond
Uue terviseprobleemi tekkimisel
Esmakordsel haigestumisel läbib patsient sümptomküsimustiku triaaži ning saab esmase tagasiside võimalike diagnoosidega ja eneseravi soovitustega. Küsimustiku läbimise järel vormistatakse tervisepilet, mis annab meedikule, kes inimese probleemile lahendust leidma hakkab, kvaliteetse ja standardiseeritud info, millest lähtuvalt teha raviotsuseid.
Retseptid
Patsientidel on võimalik oma retseptidel silma peal hoida ja vajadusel mõne lihtsa hiireklõpsuga pikendada. Saabunud retseptipikenduse soovi on perearstil lihtne täita ning patsient saab peale retsepti kinnitamist SMS-teavituse, et tema retseptid on pikendatud.
Vaimse tervise probleemid
Eelvisiidis ainulaadne võimalus saada abi vaimse tervise probleemiga: läbi vaimse tervise teekonna jõuavad pöördumised valves olevate eriarstideni, kes vajadusel saavad kiiresti ning asjakohaselt patsiendile abi anda.
Patsient saab kiiresti tagasiside ja meedikute tööjaotus on paindlikum
Kui oled oma pöördumise edastanud, liigub Sinu soov edasi perearstikeskusesse, kus see suunatakse kiiresti kõige õigema inimese töölauale. Vastavalt kirjeldatud murele võetakse Sinuga ühendust ja kutsutakse vastuvõtule või pikendatakse retsepti. Retseptide uuenduse soovile on eriti mugav lahendus: kui retsept on valmis, saabub Sulle teavitav sõnum ning võib apteeki suunduda!
NB! Kui teil puudub arvuti kasutamise võimalus, saate perearsti poole jätkuvalt pöörduda telefoni teel – registraator küsib vajalikud küsimused ning sisestab info ise.