Miks kasutada Eelvisiiti?
Patsientidel on Eelvisiidis tervisemure edastamiseks viis valikut ehk teekonda, mis määratlevad pöördumise esmase olemuse:
- uus terviseprobleem
- retsepti pikendamine
- terve inimese visiit
- kroonilise haige visiit
- vaimse tervise teekond
Uue terviseprobleemi tekkimisel
Esmakordsel haigestumisel läbib patsient sümptomküsimustiku triaaži ning saab esmase tagasiside võimalike diagnoosidega ja eneseravi soovitustega. Küsimustiku läbimise järel vormub tervisepilet, mis annab meedikule vajaliku info raviotsuste tegemiseks. Patsient saab siin avaldada soovi töövõimetuslehe avamiseks.
Retseptid
Patsientidel on võimalik oma retseptidel silma peal hoida ja vajadusel mõne lihtsa hiireklõpsuga tellida pikendamise. Saabunud retseptipikenduse soovi on perearstil lihtne täita ning peale retsepti kinnitamist saabub SMS-teavitus, et retseptid on pikendatud ning võib suunduda apteeki.
Terve inimese visiit
Keskkonna vahendusel on lihtne perearstikeskusele teada anda, et soovid vaktsineerida, vajad mõnda tõendit, tulla tervisekontrolli ise või lapsega.
Kroonilise haige visiit
Kroonilise haiguse korral saab patsient kirjeldada oma seisundi muutuseid ja avaldada soovi perearsti vastuvõtule tulekuks, et arutada raviplaani edasisi samme.
Vaimse tervise probleemid
Eelvisiidis on ainulaadne võimalus saada abi vaimse tervise probleemiga: pöördumistele vastavad kl 10-22 valves olevad spetsialistid, kes saavad kiiresti ning asjakohaselt patsiendile abi anda ja vajadusel suunata teema edasi valdkonna spetsialistile (perearst, kliiniline psühholoog, vaimse tervise õde, jt.). Kui on vajalik saatekiri edasiseks raviks, siis suunatakse patsiendi terviseküsimus lahendamiseks perearsti juurde edasi.
Patsient saab kiiresti tagasiside ja meedikute tööjaotus on paindlikum
Kui oled oma pöördumise edastanud, liigub Sinu soov edasi perearstikeskusesse, kus see suunatakse kiiresti kõige õigema inimese töölauale. Vastavalt kirjeldatud murele võetakse Sinuga ühendust ja kutsutakse vastuvõtule või pikendatakse retsepti. Retseptide uuenduse soovile on eriti mugav lahendus: kui retsept on valmis, saabub Sulle teavitav sõnum ning võib apteeki suunduda!
NB! Kui teil puudub arvuti kasutamise võimalus, saate perearsti poole jätkuvalt pöörduda telefoni teel – registraator küsib vajalikud küsimused ning sisestab info ise.